“troye sivan bloom”的图片搜索结果

在What A Heavenly Way To Die裏,Troye唱出對愛情似乎能長長久久的快樂和期望,

上一首歌Plum裏他感嘆熱戀期的結束,但這裏他好像找到永恆的真愛,

他相信會和愛人活一個美好的人生,沒有遺憾的死去,

因爲現在的他可以在愛人身旁安然離去,因此會是個幸福的死亡(A Heavenly Way To Die)。

 

Troye Sivan- What A Heavenly Way To Die

[Verse 1]

Tell each other you're the one

都說了你就是我在尋覓的那個人

While we're laying by the poolside, poolside

當我們一起躺在池邊

Getting tired from the sun

懶洋洋的曬著太陽

Fading in and out of long nights, long nights

又在長夜裏時醒時睡

There's no limit to your love

在那時你的愛沒有盡頭

East or west we got the north lights, north lights, oh-oh

我們到何方都是活在愛裏

Take in it all

擁抱愛吧

 

[Chorus]

What a heavenly way to die

這樣死去是多麽的幸福

What a time to be alive

但活著又是多麽的快樂

Because forever is in your eyes

因爲我在你的眼裏找到永恆

But forever ain't half the time

但永恆都比不上

 

[Post-Chorus]

I wanna spend with you, you

我想和你相處的時間

I wanna be with you, you

我想一直陪伴你

I wanna spend with you, you

我想和你相處的時間比永恆要長

I wanna be with you, you

我想一直愛著你

 

[Verse 2]

When our prime has come and gone

當我們的盛年過去

And our youth is all but melted, melted

當我們的青春逝去

We can listen to this song

我們可以聽著這首歌

So we don't have to accept it, accept it

便不用接受時光的流逝

Just as long as you'll be home

只要你在家裏

In the one we've manifested-fested

在我們共同築的巢穴裏就好

Oh oh, just take in it all

我們的愛,擁抱它吧

 

[Chorus]

What a heavenly way to die

這樣死去是多麽的幸福

What a time to be alive

但活著又是多麽的快樂

Because forever is in your eyes

因爲我在你的眼裏找到永恆

But forever ain't half the time

但永恆都比不上

 

[Post-Chorus]

I wanna spend with you, you

我想和你相處的時間

I wanna be with you, you

我想一直陪伴你

I wanna spend with you, you

我想和你相處的時間比永恆要長

I wanna be with you, you

我想一直愛著你

 

[Bridge]

Just take in it all, all, all, all

Just take in it all, all, all, all

Just take in it all, all, all, all

Just take in it all, all, all, all

 

[Chorus]

What a heavenly way to die

這樣死去是多麽的幸福

What a time to be alive

但活著又是多麽的快樂

Because forever is in your eyes

因爲我在你的眼裏找到永恆

But forever ain't half the time

但永恆都比不上

 

[Post-Chorus]

I wanna spend with you, you

我想和你相處的時間

I wanna be with you, you

我想一直陪伴你

I wanna spend with you, you

我想和你相處的時間比永恆要長

I wanna be with you, you

我想一直愛著你

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 愛黛蓮娜 的頭像
    愛黛蓮娜

    愛黛蓮娜的宅日常

    愛黛蓮娜 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()