Save Your Tears

把你的眼淚留下

「after hours」的圖片搜尋結果

恭喜The Weeknd久違四年帶著新專回歸!

 

Save Your Tears裏,Abel再次提及自己的前度,並以一種冷漠的口吻談起從前兩人的關係。

 

[Verse 1]

I saw you dancing in a crowded room

我看見你在人群中跳舞

You look so happy when I'm not with you

我不在,你是多麽的自在

But then you saw me, caught you by surprise

但你突然注意到我,驚訝不已

A single teardrop falling from your eye

一滴眼淚從你的眼流下

 

[Refrain]

I don't know why I run away

我不知道我爲何逃走

I make you cry when I run away

我的逃跑令你心碎

 

[Verse 2]

You could've asked me why I broke your heart

你可以問我,爲何令你心碎

You could've told me that you fell apart

你可以告訴我,你如何崩潰

But you walked past me like I wasn't there

但你擦身而過,裝作看不見我

And just pretended like you didn't care

假裝你毫不在意

 

[Refrain]

I don't know why I run away

我不知道我爲何逃走

I make you cry when I run away

我的逃跑令你心碎

 

[Chorus]

Take me back 'cause I wanna stay

和我復合吧,我想留下

Save your tears for another

把你的眼淚留給別的人

Save your tears for another day

把你的眼淚留給另一天

Save your tears for another day

把你的眼淚留給另一天

 

[Verse 3]

So, I made you think that I would always stay

我讓你以爲我會留下

I said some things that I should never say

我説了一些不該説的話

Yeah, I broke your heart like someone did to mine

我讓你心碎,像從前誰讓我心碎

And now you won't love me for a second time

你不會再給我第二次機會了

 

[Refrain]

I don't know why I run away, oh, girl

我不知道我爲何逃走

Said I make you cry when I run away

我的逃跑令你心碎

 

[Chorus]

Girl, Take me back 'cause I wanna stay

和我復合吧,我想留下

Save your tears for another

把你的眼淚留給別的人

I realize that I'm much too late

我發現一切都太遲了

And you deserve someone better

你值得擁有更好的

Save your tears for another day

把你的眼淚留給另一天

Save your tears for another day

把你的眼淚留給另一天

 

[Refrain]

I don't know why I run away

我不知道我爲何逃走

I make you cry when I run away

我的逃跑令你心碎

 

[Chorus]

Save your tears for another day, ooh, girl (Ah)

把你的眼淚留給另一天

I said save your tears for another day (Ah)

把你的眼淚留給另一天

 

[Outro]

Save your tears for another day (Ah)

把你的眼淚留給另一天

Save your tears for another day (Ah)

把你的眼淚留給另一天

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 愛黛蓮娜 的頭像
    愛黛蓮娜

    愛黛蓮娜的宅日常

    愛黛蓮娜 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()