close

Until I Bleed Out

直到我的血流乾

「after hours」的圖片搜尋結果

恭喜The Weeknd久違四年帶著新專回歸!

 

Until I Bleed Out是After Hours的尾曲和總結。這裏的Abel已經用了最後一口氣創作音樂,對餘下的情情愛愛已經無能爲力,只能躺著直到血流乾爲止。

 

筆者這兩天努力的Album翻譯終於完成!14首歌全征服!希望大家能包容筆者學生水平的語文能力。筆者希望透過不專業翻譯讓更多人認識到Abel的音樂和其中的魅力。歡迎留言和指導,直到Chapter 7再見!

 

[Intro]

I can't move, I'm so paralyzed

我不能動,我癱瘓著

I'm so paralyzed

我仿佛癱瘓著

I can't explain why I'm terrified

我不能解釋自己的恐懼

I'm so terrified

我顫抖不已

 

[Pre-Chorus]

Well, I don't wanna touch the sky no more

我已經不想在生死邊緣掙扎

I just wanna feel the ground when I'm coming down

我只想在藥效過後,感到自己活著

It's been way too long

太久了

And I don't even wanna get high no more

我已經不渴望快感

I just want it out of my life

我不想生活繼續充斥著毒品

Out of my life, out

通通離開我的生活吧

 

[Chorus]

I wanna cut you outta my dreams

你不要再出現在我的夢裏

'Til I'm bleeding out

直到我的血溢出

'Til I'm bleeding

直到我的血流乾

I wanna cut you outta my mind

你不要再出現在我的夢裏

'Til I'm bleeding out

直到我的血溢出

'Til I'm bleeding

直到我的血流乾

I wanna cut you outta my dreams

你不要再出現在我的夢裏

Woah, I'm bleeding out

直到我的血溢出

Girl, I'm bleeding

直到我的血流乾

I wanna cut you outta my mind

你不要再出現在我的夢裏

'Cause I'm bleeding out

直到我的血溢出

Oh, I'm bleeding

我在流血

Girl, I'm bleeding

我的血在流

 

[Outro]

I keep telling myself I don't need it

我對自己説我不需要它們 [1]

I keep telling myself I don't need it anymore

我對自己説我不需要它們

I keep telling myself I don't need it anymore

我對自己説我不需要它們

Need it anymore

不需要它們

arrow
arrow

    愛黛蓮娜 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()